Angajamentul nostru

Am semnat angajamentul ESA (Asociaţia Europeană a Snackurilor). ESA a aprobat angajamentele EU cu scopul de a contribui la promovarea obiceiurilor de consum mai sănătoase și a unui stil de viață echilibrat în rândul copiilor.

Prin această convenţie ESA, ne angajăm să nu facem publicitate directă la copii sub 12 ani pe TV, print și internet, cu excepția produselor care îndeplinesc criteriile specifice:

a) Produsele fie îndeplinesc toate criteriile următoare (bazat pe o singură porţie)

 Pe 1 porţie 30g

Grăsimi ≤ 35%kcal
Acizi graşi saturaţi ≤ 10%kcal
Acizi grași trans ≤ 0,5g
Sare ≤ 290mg
Zahăr adăugat ≤ 25%kcal

 

 sau

 

b) produsele au obţinut o reducere cu cel puţin 25% la una sau mai multe dintre următoarele informaţii nutriţionale:

  • Valoare energetică
  • Grăsimi
  • Acizi graşi saturaţi
  • Sare
  • Zaharuri

Pentru a le măsura, reducerile sunt comparate cu rețeta produsului din 2004. În acel an, a fost emisă strategia globală a OMS privind alimentația, activitatea fizică și sănătatea, un apel pentru această industrie în ceea ce privește îmbunătățirea produselor.

Mai mult decât atât, nu ne vom implica comunicări comerciale referitoare la snackuri sărate în şcolile primare, cu excepția cazului în care a fost solicitat în mod expres sau a fost de acord administrația școlii pentru scopuri educaționale.